Bătrânul director DMOZ se închide

dmoz se inchide

Anunțul a fost făcut oficial pe homepage-ul DMOZ.

Incepând cu data de 14 Martie 2017 cel mai important director de website-uri, DMOZ se închide pentru totdeauna.
În esență, închiderea DMOZ simbolizează sfârșitul unei ere ale Internetului, a existat un timp când s-a încercat organizarea manuală a întregului web cu ajutorul editorilor umani.

DMOZ s-a născut în Iunie 1998 cu numele de “GnuHoo” după care s-a schimbat în „NewHoo”, un rival important pentru Yahoo Directory la timpul respectiv. În Noiembrie 1998 a fost cumpărat de către NetScape și redenumit Netscape Open Directory dar în aceiași lună Netscape a fost cumpărat la rândul lui de catre AOL care a urmat să controleze The Open Directory.

Yahoo cu timpul s-a distanțat de directorul său, preferând rezultate generate de algoritmi, nu procesare umana, ducând la închiderea directorului său in 2014.

DMOZ în schimb, a continuat, în mare parte doar pentru oameni de online marketing și SEO pentru că utilizatorii obișnuiți l-au uitat sau pur și simplu nu au auzit niciodată de el. Singura surpriză ar fi faptul că a durat atât de mult până când în sfârsit DMOZ a decis să se inchidă.

Pentru foarte mulți ani DMOZ și Yahoo Directory au reprezentat singurele directoare în care se merita să iți înscrii website-ul și care încă mai aveau autoritate. Odată cu decesul DMOZ cred că putem afirma cu fermitate că linkbulding-ul bazat pe înscrierea website-urilor în directoare este oficial în moarte clinică.

Update: DMOZ s-a închis oficial pe 17 Martie 2017:

Bătrânul director DMOZ se închide
5 (100%) 1 vote

Entuziast SEO și Online Marketing

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site Footer